Advertisement

נחל האסי ניר דוד / המאבק לשחרור האסי יכול להיות גם מאבק לשחרור השמאל שיחה מקומית : ניר דוד אירוח כפרי בקיבוץ ניר דוד שבצפון לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות.

נחל האסי ניר דוד / ×"מא×'ק לשחרור ×"אסי יכול ל×"יות ×'ם מא×'ק לשחרור ×"שמאל שיח×" מקומית : ניר דוד אירוח כפרי בקיבוץ ניר דוד שבצפון לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות.. אז למי שייך נחל האסי? התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין דר איתמר מירון ואלחנן מירון ממשרד מירון בן ציון פריבס, בשם תושבי בית שאן ומקומות נוספים בארץ. המלחמה על נחל האסי נמשכת: מורשה הכניסה הם תושבי הקיבוץ בלבד או אנשים שבחרו לשלם ולהתארח בצימרים שהקיבוץ מציע. פארק המעיינות, גן גורו ונחל האסי.

פתרונות קונקרטיים שהוצעו, לא מעניינים את המוחים. שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד כעת לאחר מאבק מתוקשר, בעיקר ברשתות החברתיות תחת ההאשטג #שחררו_את_האסי, הגיעו ראש עיריית בית שאן הסמוכה, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות ומזכירות. קיבוץ ניר דוד מודה לחברי קהילת ניר דוד שהתגייסו לארח למעלה מ 200 תושבי הדרום במהלך מבצע שומר החומות. ניר דוד אירוח כפרי בקיבוץ ניר דוד שבצפון לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות.

×'ניר ×
×'ניר ×"ו×" אומרים ש×"מא×'ק על ×"אסי ×"פך את ×—×™×™×"ם לסיוט אך ×"מוחים לא מתכוונים לוותר מקומי ×"ארץ from img.haarets.co.il
התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין דר איתמר מירון ואלחנן מירון ממשרד מירון בן ציון פריבס, בשם תושבי בית שאן ומקומות נוספים בארץ. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שמגיעים בתעלה נוספת ממול. ליד הקיבוץ נמצא גם גן השלושה (הסחנה). עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. נתי וקנין, ממובילי המאבק לשחרור נחל האסי, ושלמה גלזר, מזכיר קיבוץ ניר דוד, סיפרו היום (ד') בריאיון לאולפן ynet על מאבק שעדיין מתנהל בין הצדדים. מורשה הכניסה הם תושבי הקיבוץ בלבד או אנשים שבחרו לשלם ולהתארח בצימרים שהקיבוץ מציע. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד.

הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה.

בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום: המפגינים לשחרור נחל האסי פרצו את השער לניר דוד (עריכה: כמו כן, הקיבוץ שכר חברת עורכי דין אשר גורמת לליבוי השנאה. אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. המלחמה על נחל האסי נמשכת: קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. אורחי אירוח כפרי ניר דוד נהנים משפע פינוקים ופעילויות במתחם וסביבתו: המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. מורשה הכניסה הם תושבי הקיבוץ בלבד או אנשים שבחרו לשלם ולהתארח בצימרים שהקיבוץ מציע. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. בימים אלו מתחולל בישראל מאבק חברתי שהוא מהחשובים שנוהלו כאן בשנים האחרונות, במסגרת מה שמכונה צדק חלוקתי.

המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. פארק המעיינות, גן גורו ונחל האסי. במתחם 41 בקתות עץ מוקפות בירוק, בריכת שחייה מחוממת, סאונה ומכון כושר וארוחת בוקר שמוגשת על שפת הנחל. אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ.

×'×¢×'ועים לנחל ×
×'×¢×'ועים לנחל ×"אם זו ×"תוכנית שתשים סוף לסכסוך על ×"אסי כלכליסט from images1.calcalist.co.il
ניר דוד יאבקו על הבית שלהם, ועל שימור הגדרות, וקבוצת משחררים את האסי, תאבק על הסרת השער. נתי וקנין, ממובילי המאבק לשחרור נחל האסי, ושלמה גלזר, מזכיר קיבוץ ניר דוד, סיפרו היום (ד') בריאיון לאולפן ynet על מאבק שעדיין מתנהל בין הצדדים. בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ. תודה לכל האנשים הטובים מהדרום שהגיעו להתארח. הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. הקיבוץ השתלט על שטח הנחל באופן בלתי חוקי, והוא מונע. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ.

במתחם 41 בקתות עץ מוקפות בירוק, בריכת שחייה מחוממת, סאונה ומכון כושר וארוחת בוקר שמוגשת על שפת הנחל.

קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. בימי הקמת ניר דוד (תל עמל), בזמן בו תעלת עפר זו הזרימה מים דרך ביסאן, לא היתה בעיר אוכלוסיה יהודית כלל [הקהילה היהודית הקטנה של העיר מתקופת המנדט, נמלטה בזמן. הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה. כמו כן, הקיבוץ שכר חברת עורכי דין אשר גורמת לליבוי השנאה. זו התוכנית שאמורה היתה להתקדם בארבע השנים. בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום: בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. נתי וקנין, ממובילי המאבק לשחרור נחל האסי, ושלמה גלזר, מזכיר קיבוץ ניר דוד, סיפרו היום (ד') בריאיון לאולפן ynet על מאבק שעדיין מתנהל בין הצדדים. צלם ישראל היום תיעד את הנחל, כך זה נראה מלמעלה. בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר דוד, נאמר כי הושגה הסכמה לפיה כמחווה של רצון טוב לציבור. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. פתרונות קונקרטיים שהוצעו, לא מעניינים את המוחים.

אורחי אירוח כפרי ניר דוד נהנים משפע פינוקים ופעילויות במתחם וסביבתו: אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. פארק המעיינות, גן גורו ונחל האסי. כשמבקרים באזור אסור לפספס ביקור בגן גורו, הגן האוסטרלי בו ניתן לפגוש קנגורו ודובי קואלה, קזואר, אמו, שועלים מעופפים, ללכת בעקבות כתבי חידה במבוך צמחייה. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם.

×
×"סער×" ס×'×™×' נחל ×"אסי קי×'וץ ניר ×"ו×" נת×'×¢ ×' 36 מיליון שקל משפט Themarker from img.haarets.co.il
נחל האסי, נחל הקיבוצים, ונחל מודע מעולם לא זרמו בצורה טבעית דרך בית שאן. ליד הקיבוץ נמצא גם גן השלושה (הסחנה). תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. אירוח כפרי ניר דוד בקיבוץ ניר דוד מכביש בית שאן עפולה (מס' 71) פונים ימינה בצומת בית השיטה לכביש 669 וממשיכים עד הקיבוץ. נתי וקנין, ממובילי המאבק לשחרור נחל האסי, ושלמה גלזר, מזכיר קיבוץ ניר דוד, סיפרו היום (ד') בריאיון לאולפן ynet על מאבק שעדיין מתנהל בין הצדדים. המעצר בא לאחר שבתחילת השבוע הגישו שני צעירים מבית שאן ומעפולה תלונה במשטרה בנושא. מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שמגיעים בתעלה נוספת ממול.

מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים.

הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה. מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שמגיעים בתעלה נוספת ממול. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. זו התוכנית שאמורה היתה להתקדם בארבע השנים. אורחי אירוח כפרי ניר דוד נהנים משפע פינוקים ופעילויות במתחם וסביבתו: נחל האסי, העובר בקיבוץ ניר דוד, הוא אחת מפינות החמד המקסימות ביותר של ארץ ישראל וכיום הוא עומד בלב מחלוקת בין תושבי הקיבוץ המבקשים להגביל את הגישה לאוצר הטבע שטיפחו במשך שנים לבין יתר תושבי העמק הדורשים לקיים את החוק המאפשר גישה לנכסי טבע. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד כעת לאחר מאבק מתוקשר, בעיקר ברשתות החברתיות תחת ההאשטג #שחררו_את_האסי, הגיעו ראש עיריית בית שאן הסמוכה, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות ומזכירות. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. ניר דוד יאבקו על הבית שלהם, ועל שימור הגדרות, וקבוצת משחררים את האסי, תאבק על הסרת השער. כמו כן, הקיבוץ שכר חברת עורכי דין אשר גורמת לליבוי השנאה. פתרונות קונקרטיים שהוצעו, לא מעניינים את המוחים. כשמבקרים באזור אסור לפספס ביקור בגן גורו, הגן האוסטרלי בו ניתן לפגוש קנגורו ודובי קואלה, קזואר, אמו, שועלים מעופפים, ללכת בעקבות כתבי חידה במבוך צמחייה.

הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה נחל האסי. תושבי ותושבות ניר דוד, אתם מבקרים בכל משאבי הטבע בארץ ויודעים בליבכם שאפשר לחיות יחד.

Post a Comment

0 Comments